lauantai 1. heinäkuuta 2017

10 vuoden #profiilikuvahaaste.

Mamma rimpuilee -blogista kajahti ilmoille kuvahaaste jo aikaa sitten. Tarkoituksena oli kaivaa esille kirjoittajan profiilikuvat facebookista 10 vuoden ajalta ja jakaa ne teille. Moni minua aiemmin tähän haasteeseen vastanneista ovat huomattavasti nuorempia ja sen on kyllä hauskalla tavalla nähnyt kuvissa, joten nämä minun profiilikuvani ovat ehkä jopa vähän tylsiä ja ainakaan itse en juurikaan löydä kuvien väliltä suurta ulkonäöllistä muuttumista.

Minä olen sitä ikäryhmää ja koulukuntaa, joka vietti teiniytensä nettiseikkailut irkissä (kunhan ensin oli kokeiltu myös legendaarinen KISSin chatti) ja jakoi kuviaan IRC-Galleriassa ;) Sieltä olisi löytynyt ne mun sellaiset kuvat, jotka olisi ehkä aiheuttaneet sitä _pientä_ hilpeyttä.

Kymmenessä vuodessa minulla ei ole ollut edes kymmentä profiilikuvaa ja harva kuva on oikeasti siltä vuodelta milloin se on ollut profiilikuvana, mutta kaikki alla olevat ovat kuitenkin kuvia minusta viimeiseltä kymmeneltä vuodelta. Näistä ehkä saattaa myös nähdä sen, etten tosiaankaan ole mikään selfie -nikkari, hahhahaha!

Oletko sinä muuttunut paljon viimeisen kymmenen vuoden aikana?

hanna kommammaa 10 vuoden profiilikuvahaaste

6 kommenttia:

  1. Olipas kiva nähdä sunkin kuvia. :)
    KISSin chatti...siellä käytiin aina siskon kanssa, kun päästiin koneelle. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KISSin chatti oli kyllä ihan paras :) Nimim. aikoinaan yhden poikaystävänkin sieltä löytänyt, ahahhaahhahhahahaa :D

      Poista
  2. Voi ihana KISSin chatti! Muistan kun varattiin kirjastosta vuoroja kaverin kanssa koska sinne ei mitenkään ikinä voinu mennä yksin :) Sitten kirjoiteltiin vuorotellen näppäimistöt sauhuten monessa eri huoneissa ja mentii sekasin kenelle piti vastata :D Oi aikoja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mekin aina kirjoteltiin kaverin kanssa :D Yhdellä nimimerkillä tietysti ja sitten oli vähän sekaista et kumpi nyt oli kenenkin kanssa jutskannut ;D

      Poista
    2. Mä vähän epäilen että sillonkaan ei ollu nimimerkin takana ei ollut se Rantatiikeri-85 vaan pikemmin luokan 7B pojat :D

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!