sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

Minä numeroina. *arvontamuistutus*

Blogeissa näkee aika ajoin yhteenvetoja, joissa bloggari kertoo muutaman faktan itsestään jollain tavalla. Viime aikoina olen useammastakin blogista saanut lukea faktatietoa bloggarista numeroiden muodossa ja sillä tavoin minäkin halusin tämän nyt tehdä. 

valokuvauskurssi allu helsinki luontokuvaus studiossa 2017 minä numeroina numerofakta

  • Olen tänään 13009 päivää vanha
  • Nimessäni on 5 kirjainta
  • Minulla on 2 lasta - kummatkin on poikia
  • Ensimmäinen oma koirani elää edelleen ja hän täyttää toukokuussa 14
  • Koiria meillä on 2
  • Kodissamme on 97 neliötä
  • Mökillemme on matkaa reilut 800 kilometriä
  • Minulla on kotona 170 litraa kalasoppaa (akvaario)
  • Minulla/meillä on 4 kummilasta
  • Asun asunnossa numero 6
  • Olen asunut "kotoa muuton" jälkeen 4 eri osoitteessa
  • Minulla on 1 sisko ja 2 veljeä
  • Olen 152 cm pitkä
  • Kengännumeroni on 36
  • "Pesen" viikossa keskimäärin 3 koneellista pyykkiä
  • Autoni on vuosimallia 2013
  • Olen julkaissut 623 blogipostausta
  • ja blogannut kohta 4 vuotta
  • Olen ollut naimisissa 6 vuotta
  • Aikoinaan olin ikuinen opiskelija ja minulla on kolme tutkintoa suoritettuna peruskoulun jälkeen (vieläkään en tiedä mitä haluaisin tehdä isona)
  • Luonnoksissa roikkuu 23 kirjoitusta (pitäisiköhän niillekin tehdä jotain ;D )
  • Omistan 2 huulipunaa ja kumpaakaan en käytä
  • Urheilin viime viikolla 0 kertaa
  • Syön päivittäin ainakin 3 ateriaa
  • Tarvitsen unta yössä ainakin 8 tuntia

Millaisia numeroita teidän elämästänne löytyy?

Olethan ottanut jo 6 vinkkiä talteen itsekriittisen lapsen tukemiseen ja muistanut samalla osallistua 8 viikon mittaisen TunneBoosti -verkkokurssin arvontaan? Osallistua ehtii vielä tämän päivän ajan ja tästä pääset osallistumaan ;)

4 kommenttia:

  1. Hahaa.. tää oli hauska! Ehkä jossain vaiheessa pitäisi tehdä itsekin :)

    VastaaPoista
  2. Hui pelottavaa! Mulla olisi moni kohta ihan identtinen :D

    Kiitos osallistumisesta Kivemman blogin Viikonlopun linkkirinkiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassua kuinka sitä sattuukin osumaan niin samoja numeroita kahdelle toisilleen tuntemattomalle :) Linkkirinki oli mulle ihan uusi juttu ja vaikutti tosi hyvältä! Vielä en ehtinyt kaikkia postauksia käydä läpi.

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!