keskiviikko 22. maaliskuuta 2017

kommammaa mukaan perheblogeihin!

Nyt sen voi kertoa! Salaisuus mitä olen jonkun aikaa pitänyt sisälläni ja ilosta hihkunut itsekseni. kommammaa -blogi on ottanut ison askeleen ja lähtenyt mukaan perheblogit.fi -yhteisöön :D

Olen kirjoittanut tätä blogia kohta jo neljä vuotta. Blogiurani alkoi huhtikuussa 2013 silkasta halusta löytää itselleni harrastus, joka toimisi myös sekä valokuvien, että käsitöiden jakoalustana. Olen aina tykännyt kirjoittamisesta ja ajattelin, että kaiken tämän saisin yhdistettyä aloittamalla blogin. Blogini on muokkaantunut ja kehittynyt ajan myötä ja jo vuoden verran olen miettinyt itsekseni haluanko jatkaa tätä hommaa itsenäisesti vai haluanko sittenkin jotain enemmän ja pyrkiä saamaan tästä vielä enemmän irti. Koin, että itsenäisellä toiminnalla olin saavuttanut aika pitkälle sen, mikä saavutettavissa olisi ja kuitenkin bloggaamisesta oli tullut minulle hyvin tärkeä harrastus ja sellainen minkä kanssa menisin mielelläni vielä paljon pidemmällekin. Nyt se yksi lisäaskel on otettu!

Tule mukaan seuraamaan minua ja muita bloggareita perheblogien -sivulle sekä facebookiin, että instagramiin!

perheblogit yhteisö blogiyhteisö portaali

10 kommenttia:

  1. Jee! Ihana saada sinut mukaan porukkaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Vähän tai vähän enemmänkin vielä jännittää tämä kaikki kun ei vielä ihan tiedä mitä kaikkea tämä pitää sisällään :D Mutta pelkästään positiivista ja hyvää jännitystä on havaittavissa ;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! Kaippa näihin uusiin tuuliin joskus tottuu ;) nyt on vielä vähän hakusessa.

      Poista
  3. Onnea, perheblogeissa on ihania bloggareita.♥

    VastaaPoista
  4. Kivaa kun olet osa meidän ihanaa yhteisöä! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva olla mukanakin - vaikka vielä ihan pihalla :D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos! Kunhan tästä "kotiutuu", niin ehkä tämäkin alkaa tuntua rutiinilta.

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!