torstai 29. syyskuuta 2016

Lasten suusta vol. 21 - Milloin mä oon aikuinen?

"Mua pitää uskoa ku mä sanon jotain ja ku mä oikeesti tarkoitan sitä ja siks, ku mä oon aikuinen", totesi D ja katsoi merkitsevästi minua. Kuulikohan se mitä mä just sanoin, taisi olla pojan seuraava ajatus.

ruusu vaaleanpunainen nofilter

M: "Et sä oo vielä aikuinen, sä oot vasta lapsi."
D: "Mut äiti, milloin mä sit oon aikuinen?"
M: "Myöhemmin."
D: "No mut koska?"
M: nooh, sä oot nyt kolmevuotias eli 15 vuoden päästä."
D: "Ai sit mullaki on isot nännit?"
M: "No eih." ( lol )
D: "Ai miksei?"
M: "No ku vaan naisille kasvaa tissit."
D: "No mut milloin musta sitten tulee nainen."
M: "Ei susta tule, kun susta tulee mies. Pojista tulee miehiä ja tytöistä naisia."
D: "Ai tuleeks musta yhtä iso ku isästä? niinku kunnon mies?"

Iloa ja onnea torstaihin ;) Olethan muistanut jo osallistua PuruKorun ja kommammaan yhteiseen arvontaan?

6 kommenttia:

  1. Hauska keskustelu, voisko sanoa päivän puheenaihe :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se taisi kyllä on sen päivän polttavin puheenaihe :D

      Poista
  2. :D lapset on ihania♥ Meillä itkettiin eräänä iltana sitä, kun aikuisena pitää muuttaa pois kotoa äidin ja isin luota. Annettiin pojalle lupa asua peräkammarinpoikana, vaikka elämänsä loppuun asti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi toista <3 Sit jossain vaiheessa tulee se vaihe kun niitä ei enää "kotiin" saa koskaan :)

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!