perjantai 12. elokuuta 2016

Meillä asuu kuningas, SUURI kuningas!

Sen nimi on Kuningas EI ja se astuu välillä esiin tuosta meidän kuopuksestamme.

Mä en tahdo syödä muumilautaselta.
Mä en tahdo istua ruokapöydässä.
Mä en tahdo tehdä mitään.

"Otatko sämpylää?" - Ei.
"Otatko omenaa?" - Ei.
"Palanen juustoa?" - Ei.
"Vai lasi maitoa?" - Ei.

Mä en tahdo laittaa sukkahousuja.
Mä en tahdo tehdä mitään.

"Mennäänkö puistoon?" - Ei.
"Saat ajaa polkupyörällä." - Ei.
"Muutkin on ulkona." - Ei.
"Puetaan päälle." - Ei.

En tahdo, eikä mun tarvitse. Olen kuningas, Suuri kuningas, Kuningas Ei, kuningas Ei.

Tämä Tuure Kilpeläisen laulu on meidän poikien suosiossa tällä hetkellä. Ehkä he voivat niin hyvin samaistua laulun aiheeseen ja sanomaan, että siksi se heihin niin kovin kolahtaa :D

katuliidut kuningas ei 5v kirjoittaa

katuliidut kuningas ei 5v kirjoittaa

katuliidut kuningas ei 5v kirjoittaa

Hyvin on esikoisella hallussa suurin osa oman ja veljensä nimen kirjaimista ;)

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. :D Se on se varmaan kaikista kuuluisin kaksikirjaiminen sana.

      Poista
  2. Hahaa.. Ihan kuin olisin kuullut tuon sanasen meilläkin muutamaan otteseen tänään! :D

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!