torstai 4. elokuuta 2016

Lasten suusta vol. 19 - ampiaisen anatomia.

O on jo valmiina lähtöön, kun puen ja käskytän vielä D:tä. O haluaa mennä odottamaan ulos ja annan pojalle luvan, mutta jo muutaman kymmenen sekunnin päästä poika tulee takaisin sisään.

O: "Äiti, siellä oli taas ampiainen."
D: "Ai se sama mikä pisti mua?"
O: "Ei. Ei se voinut olla se sama, ku sähän tapatit sen."
M: "Se on tapoit."
O: "Ihan sama, mut se jonka D kuoletti."
D: "Nii. Se meni mun hanskaan ja pisti mua ja sit mä tapatin sen ja ku mä sitä eilen katoin ni muuramuurahaiset oli sen luona."
O: "Ne söi sitä. Ja kaikki sen luut kans, ne syö nekin. Ampiaisella on muuten kolme luuta, tiesittekös??"

mehiläinen kukka

4 kommenttia:

  1. Tapatit....tuttu sana, niin meilläkin lapset sano jossakin vaiheessa noin.
    Muutenkin olipa teillä kiva keskustelu .)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liian harvoin tulee oikeasti laitettua mieleen näitä poikien keskusteluita. Ne on usein niin vertaansa vailla :D

      Poista
  2. Hahaa.. :D Kyllä lapsilta oppii kaikenlaista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä <3 Muista nyt sitten, jos sulta kysytään joskus montako luuta ampiaisella on, niin se on sitten KOLME! :D:D

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!