tiistai 12. heinäkuuta 2016

Bloggerissa vikaa? Kuvat hyppii miten sattuu. KORJATTU!

Kuinka moni muu Bloggerkäyttäjä on hieraissut silmiään ja tuskastellut muutaman päivän? Minulla ainakin on kaikkien postausten kuvat liimautuneet tekstikentän vasempaan laitaan ja kuvien ylä- ja alapuolelle on tullut hurjasti tyhjää tilaa. Miksi? Miten sen saa pois? Onko tämä joku bloggerin pysyväkin uudistus vai hetkellinen häiriö!?!

Kaikki vinkit otetaan vastaan, kun niin alkaa ärsyttää tuo ulkonäkö?


Hah! Ongelma korjaantui itsestään samalla kun tätä kirjoitin.

5 kommenttia:

  1. Sun blogiasi olen pystynyt lukemaan, mutta yhtä en, muistais vain sen nimen. Moneen päivään en ole saanut sitä auki, tilttaa omakin kone.
    Muuten se blogi on Villa Kotiranta. Luetko sinä sitä ? Jos luet onko se toiminut sulla ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin katsomassa tuota Villa Kotirantaa kun en ollut sitä aiemmin lukenut. Jumittaa mullakin ihan kunnolla, mutta näin viimeisimmästä postauksesta sen verran, että kirjoittajakin on tietoinen ongelmista ja sitä selvitetään ihan bloggeria myöten. Toivottavasti löytävät vian.

      Poista
    2. Hyvä tietää että jumittaa sullakin. Mä en uskalla mennä sinne sivulle, kun se jumittaa koko mun koneeni. Pelkään että häviävät kaikki mitä olen kirjoittanut :) !!!

      Poista
  2. Joo, mulla tuo vika on ollut vaikka kuinka pitkään, välillä sitä on enemmän ja välillä vähemmän. Kun vilkaisee tekstin koodia huomaa ihmeelliset välilyönnit ja muotoilut. Siksi lisään nykyään aina kaikki kuvat suoraan tuonne html-puolella suoraan koodiin ja näin ongelmaa ei enää ole ollut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä törmäsin vasta nyt ekan kerran. Ärsyttävää ku kävin jo hädissäni kaikkia koodeja läpi. Taidanpa harkita itsekin tuota suoraan koodiin lisäämistä. Kiitti vinkistä!!

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!