keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Ihana instagram.


Miksi minä olen löytänyt Instagramin vasta nyt? Pikkuhiljaa alkaa löytyä se oma vauhti päivittämiseen ja koko ajan tuntuu, että löydän uusia juttuja sieltä. Facebook on aina ollut minulle se tärkein sosiaalinen media ja tietyllä tapaa se on sitä edelleenkin. Niinhän sitä taidetaan sanoakin, että facebook on meille kolmekymppisille se ainoa paikka (irc-galleriaa ei lasketa), kun muualla olemme liian vanhoja ;) Facebook on myös ollut se ainoa mihin olen kuviani laittanut, mutta koko ajan tuonkin päivittäminen vähenee. Blogin myötä tuntuu tyhmältä ja turhalta jakaa samat kuvat faceenkin, joten olen vähentänyt sitä. Instagramista taas on tullut minulle sopiva työkalu yhdistää kuvat eli tämä blogi faceen.

Tulkaa muutkin seuraamaan minua instagramiin (kommammaa) ja vinkatkaa uusia seurattavia!

Kuva on ote toukokuun instagramkuvistani.

4 kommenttia:

  1. Pitääkin etsiä sut sieltä heti ;) Itse en ole osannut facebookkia blogijuttuihin liittää tai siis taitoa olisi, mutta jotenkin olen pitänyt sen vaan ihan mun omana juttuna. Instassa vähän sekasin kaikkea sit.. Pitäis varmaan olla aktiivisempi, mutta jotenkin ei tunnnu vielä hyvältä olla kaikkialla, vaikka arvostankin niitä jotka jaksaa nähdä vaivaa niiden suhteen, siihenkin saa nimittäin kulumaan hyvin aikaa. Ehkä minäkin joku päivä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa seuraamaan ;) mä mietin pitkään liitänkö facea blogin instatiliin ja tutkittuani asiaa hyvän tovin totesin, ettei mua haittaa jos facessa (kavereille) näkyy blogini. Se miksi sitä mietin oli, etten halunnut että face taas näkyy blogin puolella :) Tulin siihen tulokseen ettei niin pitäisi olla ja uskalsin tehdä tämän linkityksen.

      Nyt saletisti joku tulee kertomaan ettei se näin olekaan :D

      Ja juu, jos jää koukkuun (kuten itselleni on saattanut hieman käydä koko blogitouhussa) niin saa aikaa kulumaan enemmän kuin sitä olisi käytettävissä :D

      Poista
  2. Mä myös olen alkanut tykätä instasta! Mulla sen käyttö on vain vähän kausittaista - joskus menee useampikin päivä, kun en yksinkertaisesti muista miettiä kuvia tai instaa ja joskus taas tulee aktiivisempi putki.

    Mut olen kyllä huomannut ton saman - aikaa saa varmasti käytettyä enemmän kuin olisi käytettävissä! :D

    VastaaPoista
  3. Minä en tota instastaan ole päässyt yhtään sisälle. Facessa olen ollut, taidan olla juuri sopivan ikäinen sinne ja blogiini :) :)

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!