keskiviikko 18. toukokuuta 2016

me&i ss16 lisäyksillä.

me&i meandi ss16

me&i meandi ss16 sukat

me&i meandi ss16 longtshirtdress

me&i meandi ss16 astronaut shark

me&i meandi ss16

me&i meandi ss16

me&i meandi ss16

me&i meandi ss16

me&i meandi ss16

me&i meandi ss16 raptors

me&i meandi ss16

me&i meandi ss16

me&i meandi ss16

me&i meandi ss16

me&i meandi ss16

me&i meandi ss16

me&i meandi ss16

Lähes viikko sitten pidin tämän kevään toiset meandi -kutsuni. Tällä kaudella mallistoon (niin aikuisten, kuin lastenkin) on tasaisin väliajoin tullut uutta ja koska ensimmäiset kutsut pidin malliston julkaisupäivänä halusin venyttää tämän toisen lähemmäs kauden loppua. Seuraan aika tarkalla silmällä koko ajan uutuuksia ja siksi monet vaatteet oli tavallaan jo vanhoja omaan silmään, mutta kuitenkin siinä mielessä uusia, etten ollut päässyt sovittamaan niitä vielä.

Tällä kertaa olin päättänyt olla maltillinen ja vaikka olisin taas kerran halunnut tilata kaikki t-paidat pojille, pysyin päätöksessäni. Tilasin kummallekin tuon puna-valkoraitaisen merimiespaidan. Haipaita on jo entuudestaan O:lla ja valaskuosi on vallan mainio. Siitä kun olisi ollut shortsia tai jotain muuta välillä, kuin sitä ainaista paitaa, niin olisin tilannut. Nimimerkillä: meillä alkaa olla paitoja jo liikaakin!

Itse ihastuin täysin siihen puna-valkoraitaiseen naisten paitaan. Sanalla sanoen: ihana! Merihenkistä pakettia siis odotellaan tällä kertaa kotiin.

Ensi syksynä kutsuillaan taas meandin merkeissä ja kalenterissa onkin jo hyvän tovin ollut merkittynä kauden avajaispäivä ;)

2 kommenttia:

  1. Oih!! niin kivalta näyttää <3 Äh, mua harmittaa niin, etten päässyt!! :( Ja raidat on kans ihan mun kesän lempparikuoseja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta ehkä sitten elokuussa ;) Mä olen AINA inhonnut raitoja, tai ainakin luullut inhoavani. Heräsin raitainnostukseeni, kun mieheni tuossa pari viikkoa sitten kommentoi: "Onks raidat sun uus musta?" :D Olin ihan et häh? Mutta sitten tajusin, mulla on tosi paljon raidallisia vaatteita nykyään. Raidat on niin POP! <3

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!