tiistai 1. maaliskuuta 2016

Helmikuun onnelliset.

Tammikuussa päätin kaiken yleisen negatiivisen jupinan vastapainoksi julkaista kerran kuussa kuukauden onnelliset postauksen. Kehuminen ja hyvän esiintuominen on jotenkin meistä (suomalaisista?) kovin vaikeaa ja jos joku uskaltaa hehkuttaa jotain oman elämänsä asiaa tai vaikka omaa saavutusta, pidetään tuota ihmistä ihan pöpipäänä. "Mitä se tolleen itseään kehuskelee? Aika leuhka!" ja niin edelleen ;)


Helmikuun onnelliset siis:
- kampaaja
- hieronta x 3
- talviloma
- Cheek
- aurinko ja keväinen tunne
- pulkkamäki
- siskon tytön yövierailu
- olohuoneen uusi matto
- työhuoneen uudistus on melkein valmis 
- lomien jälkeen paluu perhepäivähoitajan luokse, voi jeskamandeera sentään sitä pienten poikien suurta riemua <3

Ps. mummini sanoi aina jeskamandeera. Mistähän lie sekin sana on tullut?

5 kommenttia:

  1. Mulla alkoi justiinsa hävettämään. Mä olen kyllä sellanen valituksen ylijumalatar että oksat pois ja pala latvaa. Täytyy munkin yrittää parantaa tapani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heijj!! Sähän oot.. tuttu!?! Eiks niin :D Mä oon koittanut järkeillä tän kaiken niin, että jo ne pienet positiiviset asiat ja niiden julkituominen luo lisäenergiaa ja positiivisuutta niin itselle kuin ympärillekin :D Ja välillä on hyvä marinoida itseään siinä siirapissakin.

      Poista
    2. Tuttupa hyvinkin :) fb:stä justiinsa bongasin sun blogin.

      Poista
  2. Oi! Ihanaa olla onnellinen :D Minä niiiiiin odotan meidän talvilomaa joka on vasta muutaman viikon päästä. Minkälainen matto teille muuten tuli olkkariin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä niiiiin odotan sun postauksia talvilomalta tai sen jälkeen <3 Olkkariin tuli sellainen (ikea-halpis) karvamatto. Se on tulossa esittelyyn, kunhan saan vastattua sun yhteen haasteeseen ;) En ole siis unohtanut sitä, se on työn alla :D

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!