torstai 7. tammikuuta 2016

Lasten suusta vol. 15

Olimme mökillä Kuusamossa reilun viikon ja ajoimme sieltä takaisin pääkaupunkiseudulle tiistaina. O nykyiseen tapaansa taas heti alkumatkasta jo halusi kaikkea. Mä haluun täbin. Mä haluun sen uuden pienen täbin. Mä haluun pelikoneen. Mä haluun dvd:n. Mä haluun ja mä haluun.. kyllä te sen laulun tiedätte :)


Isänsä sitten tokaisi pojan haluamisiin: "Mäkin haluaisin et äiti joskus ajaisi. Ainakin osan tästä matkasta"
O: "Ei. Ei äiti osaa ajaa näin pitkää matkaa..

..ku se on niin vanha."

Kiitos taas, rakas poikani!

ps. olenkohan muistanut kertoa sen, kun olikohan ehkä viime kesänä O kertoi rehellisen mielipiteensä äitinsä ulkonäöstä? Tai ainakin tukasta? :D

Kuva on viitostieltä. Kuusamon ja Kajaanin väliltä. Ehkä jostain Hiljaisen Kansan kohdilta.

2 kommenttia:

  1. Hahaa.. Nää on ihan parhaita! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ja mä en enää oikeastaan tiedä kumpi meidän pojista on parempi vitsiniekka, tuo kohta 5v vai se reilu 2v :) kaksvee kun osaa olla samaan aikaan niin järkyttävän hauska, tosissaan ja vilpitön. Plus tuo meidän versio omaa vielä ihan todella hyvät taidot ilmeisiin ja jotain näyttelemisen vikaakin siinä tuntuu olevan :D

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!