torstai 7. tammikuuta 2016

kommammaa vuonna 2016.

Nyt, kun viime vuoden kaikki höpötykset on julkaistu ja ehditty jo höpöttää jonkun verran uudellekin vuodelle, niin voidaan todella keskittyä uuteen ja ihmeelliseen vuoteen. Vuoteen 2016.

Listani tälle vuodelle ei ole pitkä, mutta enhän minä mitään lupauslistaa olekaan luomassa :) Tämä on enemmänkin lista asioista, joita haluaisin toteuttaa niin henkisellä, kuin fyysiselläkin tasolla tämän vuoden aikana. Joulukuussa 2016 voin sitten kaivaa tämän tekstin esiin ja käydä läpi mitä sain aikaiseksi.


Vuonna 2016 aion:

- risteillä perheen kesken
- laittaa taas kerran kotia kuntoon (meidän työhuone on k.a.m.a.l.a)
- panostaa valokuvaukseen
- haaveilla lisää uudesta ompelukoneesta
- matkustaa perheen kesken ulkomaille - lentäen
- muistaa kirjoittaa blogissa ihan niitä perusjuttujakin, aina ei tarvitse olla suurta ja mahtavaa
- harkita blogiarvontoja
- panostaa parisuhteeseen, eli viettää enemmän "date nighteja"
- pitää enemmän yhteyttä muutamaan erittäin hyvään ystävään
- tehdä jotain ainakin vuorokauden kestävää ihan vain akkaporukassa
- viettää monia lasten synttäreitä
- osallistua ainakin kaksiin ristiäisiin

4 kommenttia:

  1. Kiva lista!<3 Paljon samoja juttuja joista itse myös haaveilen tältä vuodelta. Tajusin just etten aiemmin ole tainnut nähdä kuvaa sinusta muutoin kuin tuossa profiilikuvassasi. Eli kiva tavata näin "kasvotusten".. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saatat muuten olla ihan oikeassa tosta mun kuvasta :D Emmä edes ole tajunnut, etten ole omiakaan kuvia julkaissut. Tosin emmä niitä myöskään ota. Selfie on jotenkin ihan hassu juttu mulle ja kuten arvaat, olen minä aina siellä kameran toisella puolella, niin kuvien mukaan mä en edes ole missään ollut mukanakaan :D

      Poista
  2. ihana lista <3 Ja samaa mietin ku Såfin , Nice to meet you <3 :D

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!