lauantai 2. tammikuuta 2016

Blogivuosi 2015.


Valokuvakollaasi minun blogivuodestani. Jokaiselta kuulta otin kaksi aihetta esiin ja niistä kuvista tein tuon 24:n kuvan kollaasin.

Joskus mietin sitä, millainen blogini on. Mikä on tämän blogin se ehkä punaisin lanka ja minkä aihealueen alle tämä blogi juttujensa perusteella kuuluisi?

Taas voin todeta, että kyllä se punaisin lanka on varmastikin käsityöt. Sitten kai valokuvaus ja ehkä sitten DIY. Kaiken tämän jälkeen tai tätä ennenkin, tämä on kuitenkin myös perheblogi, mutta se ei hevillä näy ulospäin näin kuvien perusteella. Tämä on minusta hyvä näin ja omasta mielestäni olen löytänyt sopivan tasapainon kaikkien näiden aiheiden seasta.

4 kommenttia:

  1. Näyttää kivalta blogivuodelta ja sitä se on ollutkin myös näin lukijan näkökulmasta! :) Mä tykkään sun blogista, koska mun mielestä sen punainen lanka on koti ja perhe - ja nimenomaan siitä näkökulmasta, mitä olet(te) tehnyt ja puuhannut. :)

    Hyvää tätä blogivuotta sinulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emonen <3 kiva kuulla, että perhekin näkyy lukijalle. Sitä kun on välillä vaikea itse nähdä asioita "ulkoa käsin", kun on liian lähellä :) hyvää blogivuotta 2016 sinullekin!

      Poista
  2. Minusta on ollut todella kiva seurata blogiasi! :D Olen saanut paljon kivoja vinkkejä sinulta vuoden aikana - kiitos! Jatka vaan samaan tyyliin <3

    Ps. Minusta jokaisella blogilla ei edes tarvitse olla "kategoriaa". Sen huomaa kun bloggaaja kirjoittaa jostain mikä on hänelle tärkeää ja juuri näitä juttuja on nimenomaan kiva lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Ainakin mä yritän pitää tyylin samana ja toisaalta, kun päivitän itselle tärkeitä ja mukavia juttuja, niin tuskin nämä aiheet kauheasti enää tulee muuttumaan ;)

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!