tiistai 27. lokakuuta 2015

Kun olet yksin.

Mitä sinä ajattelet silloin, kun olet yksin?

Tämän ehkä hieman retorisen kysymyksen heitti ilmaan Lapsiparkki -blogin Såfin. Halusin kommentoida hänen tekstiään ja kirjoitinkin asiani hänen kommenttilaatikkoonsa. Samalla kuitenkin huomasin, että kirjoitin enemmänkin oman julkaisun ajatuksistani ja onnesta. En siis painanut lähetä, vaan avasin uuden tyhjän tekstikentän ja kopioin tekstini siihen. Minulle harvemmin käy niin, että suollan tekstiä extempore jonkun toisen tekstin pohjalta, mutta koska nyt niin kävi, halusin sen julkaista kokonaan omana kirjoituksenaan.

Ensimmäinen ja oikeastaan ainoa asia mikä tulee nyt mieleeni on onni. En tiedä miksi, mutta todella usein nykypäivänä itsekseni ollessa mietin sitä, kuinka onnekas olenkaan. Ja sitä, että se pitäisi tuoda kiitoksenomaisesti esille enemmän. Olen onnekas, kun minulla on sellainen mies kuin on. Kaikista mutkista, ylä- ja alamäistä huolimatta, en vaihtaisi hetkeäkään viettämästäni ajasta hänen kanssaan pois. Hän on minun suuri rakkauteni. Hän on kaikkeni ja hänestä pidän kiinni. Vaikka sitten kynsin ja hampain.

Olen onnekas kummastakin lapsestani ja siitä kuinka mutkattomia ja helppoja he ovat. Olen onnellinen muusta perheestäni, varsinkin siskostani, jonka kanssa saan jakaa murheet ja surut sekä ilot ja onnet, mutta toki myös kummastakin veljestäni. Vanhempiani hetkeäkään unohtamatta. Olen onnellinen sisarusteni lapsista, varsinkin niistä nykyisistä, mutta myös niistä kohtapuoleen tulevista. Olen äärettömän onnellinen siskoni kahdesta tyttärestä, koska omaa tytärtä minulla ei ole. Rakastan ne tytöt tyttöjen jutuilla vielä joskus puhki! Olen onnellinen ystävistä ja tutuista, elämäntilanteestamme ja kaikesta siitä mikä on minun elämääni.

Vaikka välillä ketuttaa ja tekee mieli huutaa vittusaatanaperkelettä, niin täytyy muistaa, kuinka onnellinen oikeasti olenkaan <3

Kiitos.

4 kommenttia:

  1. Ihana, että inspiroiduit kirjoittamaan! :D Onnellisuuden merkitystä ei pitäisi koskaan vähätellä. Melkeinpä voisi sanoa, että elämän tarkoitus on ennenkaikkea olla onnellinen. Ja se, että olet oivaltanut olla kiitollinen omasta onnesta on vielä tärkeämpää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voisi enempää olla kanssasi sama mieltä :D

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!