sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

Makrotex: heinäkuu. // Minun toiveeni, minun rauhani.

Joku sen kuuli. Minun hiljaisen toiveeni.

Toissailtana.

Joku sen kuuli ja toteutti sen.

Hiljaa toivoin, että pojat menisivät kiltisti nukkumaan. Päätin lukea vähän pidemmän sadun, sadun kolmesta pienestä porsasta. Veli Huilusta, Veli Viulusta ja Veli Pontevasta. Ja isosta pahasta sudesta. Mies lähti kalaan ja toivoin ehtiväni järven rantaan vielä kun maisema näytti todella kauniilta.

Järvi oli tyyni ja taivas samalla avoin ja pilvinen. Halusin rantaan kuuntelemaan hiljaisuutta, joka täällä on todella hiljaista. Ei edes ole mitään mitä kuunnella. Mukaani tahdoin vain kamerani.

Se onnistui. Minua kuultiin ja toiveeni toteutettiin. Oli vain minä, kamerani ja rauhani. Ja ne useampikymmen hyttystä - tottakai.





Pitkästä aikaa otan taas osaa Pienen Linnun makrotex -haasteeseen ja nämä olkoon minun heinäkuiset kuvani.

Pieni Lintu - MakroTex challenge

13 kommenttia:

  1. Ihanan levollisia kuvia ^__^

    with love, Jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kävin pikavisiitillä luonasi, todella kauniita kuvia sinulla!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos <3 Minulle ehkä sanallisesti vähän epätyypillinen postaus, mutta jostain se vain kumpusi, sen kummempia miettimättä :)

      Poista
  3. Tuolla rannalla istuskella ja nauttia hiljaisuudesta, rauhasta - ah,se on onnea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Kaunis maisema, rauha ja hiljaisuus.

      Poista
  4. Kauniit kuvat. Ihana rauha ja rakkaus, se välittyy näistä. Heinäkuu. Lempikuva oli ehdottomasti kakkonen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva, että sain välitettyä sitä samaa tunnelmaa eteenkinpäin eikä se vain jäänyt minun silmiini ja ajatuksiini näistä kuvista :)

      Poista
  5. Näyttää ja kuulostaa kauniilta! Voisi ehdottomasti olla myös minun toiveeni!

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!