tiistai 21. heinäkuuta 2015

Adidas. Superstar.

Kolmiraitaiset peruslenkkarit. Addut. Kengät, mitkä vei minun sydämen jo montamonta vuotta sitten. Minulla on ollut ainakin kolmet Superstarit. Voi olla että useammatkin, mutta siis ainakin kolmet. Niissä vaan on jotain selittämätöntä, mistä minä tykkään.


Mieskin osti itselleen sellaiset joku aika sitten. En minä tiedä mitä se niistä oikeasti tykkää, mutta ainakin se käyttää niitä. Välillä tuntuu valittavan, että jalkapohja puutuu niissä. Olikohn autoa ajaessa tämä ongelma.

Päätin kerrankin repästä oikein kunnolla ja sijoittaa rahaa täyteen turhuuteen. Ihan vaan, koska minä halusin :D Ostin pojillekin Superstarit! Nyt on koko perheellä Addut. Mustat. Valkoisilla raidoilla. Ne perinteiset siis.


Aika noloo. Vai? :D

2 kommenttia:

  1. Haha :D Ei oo noloa , söpöä kylläkin <3
    Mullakin on aikoinaan ollut parit superstarit ja kyllä tykkäsin, nyt on ollut unohduksissa jo koko kengät mutta ehkäpä vielä joskus :)

    t.Nadja/napsahduksia.blogspot.fi

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!