torstai 30. huhtikuuta 2015

Kyllä isä osaa.

- Ja tottakai me muutetaankin. Ilman muuta. Sehän on ihan selvä. Isähän on jotain kämppää jo käyny kattomassakin. Eks ookin?
- Ai mitä kämppää?
- Oothan sä käyny.
- No kai mä sitten oon käyny.
- No niin, onhan se käyny.

Lauantaina lähti kaksi autollista naisia kohti Tamperetta ja Hotelli Ilvestä. Menimme teatteriin ja ravintolaan syömään. Teatterinäytös oli Kyllä isä osaa ja paikkana Tampereen komediateatteri.

Teatterinäytös oli hyvä. Tai olihan siinä jotkut jutut sellaisia, ettei ne jaksanut enää naurattaa, mutta yleisesti ottaen näytöksen katsoi mielellään ja lähes kaksituntinen (väliaikoineen) vierähti nopeasti.

Minä sain jo alkuvuodesta ravintolavastaavan viitan selkääni ja olin vastuussa syömisestämme teatterinäytöksen jälkeen. Mieleni sillä hetkellä teki italialaista, joten taisin kirjoittaa googleen italialainen ravintola tampere. Löytyi Bella Roma -niminen ravintola, joka ehdotuksena meni kaikilta läpi. Varasin pöydän ja aloin kuolaamaan ruokalistan kanssa.

Minä tykkäsin ko. ravintolasta ja niin tuntui muutkin tykkäävän. Ruoka oli hyvää, palvelu oli hyvää ja pöytäkin jonka saimme oli juuri sellainen kuin olimme toivoneet. Eli ei keskeltä salia :)

Pieni irtiotto arjesta. Olin hyvinkin tarkalleen vuorokauden poissa kotoa. Pidempäänkin olisin kyllä viihtynyt ;)
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!