torstai 9. huhtikuuta 2015

9. huhtikuuta 2013 klo 10:07

Yhtäkkiä havahduin, huhtikuussa se kai oli kun tämän blogin avasin.

Kaivoin sen ensimmäisen kirjoitukseni ja tarkastin päivämäärän. Miten voi osua juurikin oikealle päivälle tämä havahtumiseni? Tämä on jotain telepatiaa.. itseni kanssa :D

Tänään siis, olen kirjoittanut tätä blogia kaksi vuotta!!

Alkuun arvelin tahdin olevan "yksi teksti viikossa". Tai siihen tahtiin olisin tyytyväinen. Siihen tahtiin olen edelleen tyytyväinen, mutta useamminkin saa suoltaa ajatuksiaan julkaistavaksi asti.

Ensimmäisen vuoden aikana julkaisin 79 kirjoitusta. Keskimäärin siis 1,5 kirjoitusta viikossa. Toisena vuonna olen kirjoittanut yli tuplasti enemmän. 168 julkaistua kirjoitusta. Keskimäärin 3,2 julkaisua viikossa.

Ihan kiitettävä suoritus, kun arvioijana olen minä itse :)

Edelleen, eniten kirjoitan tätä itselleni. Tämä on harrastukseni. On kuitenkin joitain blogeja joihin olen koukussa. Tykkään ihmisistä niiden takana ja haluan uteliaisuuttani tietää heistä lisää. Toivon heiltä kommentteja, vaikka toki ilahdun kenen tahansa kommentista (kunhan ovat positiivia.. eijei, kyllä negatiivistakin saa sanoa, mutta ei niistä voi oikein ilahtua :D) Uskon, että nämä parit bloggarit tietävät itsekin keitä tarkoitan.

Tiedän, että julkisesti blogiani seuraa yhdeksän ihmistä, mutta onko siellä ruudun toisella puolella paljonkin henkilöitä, jotka anonyymisti seuraa höpöhöpöjäni? Sanokaahan edes "hep" kommenttikenttään ;)

Ihanaa kevättä kaikille, nyt alkaa tämän blogin kolmas vuosi.

8 kommenttia:

  1. Onnitteluni!! Liityin lukijaksesi, olen siis 10., kyllä tuo luku vielä kasvaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja tervetuloa seuraamaan blogiani :)

      Poista
  2. Onnea 2 -vuotiaalle. Meillä on ollut kotona nyt sellainen kevättalvi ja kevät, että mihinkään "ylimääräiseen" ei ole energia riittänyt ja blogien lukeminen jäänyt mulla tosi vähille välillä. Kuitenkin, tämä on yksi niistä harvoista blogeista joita olen tuonakin aikana käynyt säännöllisesti lukemassa. Jostain syystä, eritysen kiinnostavan/mukavan ja jotenkin tutun oloinen tämä blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Leena! Mäkin löydän meistä jotenkin paljon samaa, ja ehkä juuri siksikin olet saanut mut koukutettua sun blogiin. Ja Matilda, pakkohan niitä kuvia on käydä katselemassa. Hän on niiiiin suloinen!

      Enkä ole unohtanut sun laittamaa sisustushaastetta. Se on melkein valmiina luonnoksissa :D

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!