maanantai 10. marraskuuta 2014

Joulukortit.

Taas on se aika vuodesta, että joulukortteja pitäisi alkaa miettimään. Aikaahan ei ole enää mitenkään ihan kamalasti, jos nimittäin meinaa tehdä itse eikä ostaa valmiita kortteja. Useamman vuoden ajan jo olen tilannut Ifolorilta kortteja omalla kuvalla. Ylläriylläri on kuva ollut meillä aina lapsipainotteinen. Ensin vuonna 2011 O oli mallina, sama homma vuonna 2012 ja 2013 oli kummatkin pojat kuvassa.

Nyt olen ehkä hieman kyllästynyt tähän kuvaideaan. Tai taitaa kyllästyminen johtua enemmänkin siitä, etten millään keksi hyvää kuvaideaa :)

Selasin Pinterestiä. Se on mulle ihan uus paikka, enkä oikeastaan edes osaa käyttää sitä vielä, mutta joulukorttihaulla löysin ihan kivoja ideoita.

Kuva: http://www.apartmenttherapy.com/
Kuva: http://www.babble.com
Kuva: www.mommysavers.com
Täytyy varmaan mennä ostamaan korttipohjia ja sormivärejä tai muita vastaavia. Ja Dymo! Sellasen mä haluan. Semmosen kohokirjotusdymon :)

ps. joku jo varmaan ihmettelee, että mikä ihmeen superpostausmaanantai tämä on. O:n kanssa pidetään taas sairastupaa pystyssä, niin ehtii näpytellä näitäkin hommia.

4 kommenttia:

  1. Oi, tuo eka tai vika poro oliskin ihana toteuttaa tänä vuonna :) Viimeks painettiin kortteihen kädenjälki silloisen 3 v:n kanssa ja sormista tehtiin tontut. Tuli ihan kivat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään ehkä eniten tuosta keskimmäisestä :) siinä voisi meidän perheen jokainen painaa oman peukalonsa jokaiseen korttiin. Olisi sitten kortissa äitiporo, isäporo ja kaksi lapsiporoa :)

      Poista
  2. Kivoja ideoita :) Me koitettiin ottaa joulukorttikuvia viime viikonloppuna. Mä olen kans kyllästynyt ottamaan niitä ainaisia tonttuhattukuvia. Tällä kertaa ei meidän kuvissa tonttuhattua näy.

    VastaaPoista
  3. Mä olin niin haudannut jo tuon joulukorttikuvaidean. Sitten löysin itseni hotel maman blogista (http://sisustusaitta.blogspot.fi/2014/11/jouluinen-photo-booth-diy.html) ja aloin pyörtää päätöstäni. Vähänkö hauska tuo idea!

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!