sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Supernaiset Himoksella.

Perjantaina koitti pitkään odottamani päivä. Me neljä naista hypättiin autoon ja huristeltiin Himokselle koko viikonlopuksi. Syötiin hyvin. Juteltiin. Skumppailtiin. Naurettiin, välillä jopa vedet silmissä. Nukuttiin. Jumpattiin. Saunottiin. Kuunneltiin musiikkia. Ladattiin akkuja. Nautittiin.

Ilma ei ollut paras mahdollinen lauantaina, mutta kyllä se aurinkokin sitten illaksi tuli näkyviin. Tänään olisin mielummin jäänyt terassille istumaan ja nauttimaan auringosta kuin lähtenyt ajamaan kotiin. :) Mutta olihan se kiva kotiinkin palata.

Kuulostaa tosi pahalta, mutta tajusin että tämä oli ensimmäinen kerta (siis sitten O:n syntymän, eli kolmeen vuoteen), kun olin yötä poissa kotoa niin, että mies oli lasten kanssa kotona. Mä en tiedä kumpi on pahempi. Se, että tämä kuulostaa siltä ettei mieheni ole koskaan lastensa kanssa :D vai se, että tästä saa vaikutelman, etten minä ole koskaan missään :) Joka muuten on aika totta.

"Korkkarit kattoon, tää ilta on meille
Mun sielunsiskoille, supernaisille
Laseissa kuohuvaa, silmissä kultaa
Ja auringonnousuun on ikuisuus aikaa"

-Kaija Koo, supernaiset.






Mun puhelimessa on kaikkia kivoja efektijuttuja kamerassa. Ensimmäinen on otettu ilman efektejä ja seuraavat sitten efekteillä. Viimeinen on kokeilu panoraamakuvasta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!