torstai 3. huhtikuuta 2014

Maaliskuun kuntoilut ja evakko.

Maaliskuu alkoi salitreenin osalta hienosti. Sain saliohjelman ja kävin siellä StrongMamassakin. Sitten tuli järjetön takapakki :( Ensin olin itse flunssassa, sitten esikoinen ja tottakai perään vielä kuopuskin. Tähän kun vielä lisää sen, että mies on alvariinsa ylitöissä, niin enhän mä minnekään salille ole päässyt. Kuntoilua on kuitenkin päässyt tekemään kävelyiden merkeissä.

Useimmiten olen hakenut O:n päivähoidosta autolla, ihan vaan omaa laiskuuttani, mutta nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja alkanut hoitaa haut kävelemällä. Suurta kuntokävelyähän ei se kolmivuotiaan kanssa kotiin päin tulo ole, mutta ainakin saan raitista ilmaa ja hyötyliikuntaa :) Sports Trackeriä olen pitänyt päällä ja sen mukaan matka on edestakaisin n. 3,6km. 20 minuuttia suunnilleen kävelen sinnepäin ja sitten yleensä 5-10 minuuttia menee hoitajan kanssa jutteluun. O:n kävelyvauhdilla tullaan n. 30 minuuttia takasin, joten koko hommaan menee tunnin verran.

Nyt kuitenkin yhtäkkiä Sports Tracker on ruvennut väittämään tuon matkan olevan kokonaisuudessaan yli neljä kilometriä. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta kun asensin puhelimeeni (Samsung Galaxy S4) uuden päivityksen alkoi kilometrejä olla muka enemmän.

Maaliskuun kävelyt olivat yhteensä 47,97 kilometriä. Ei ihan paskasaldo.. kai? Ei ainakaan minulle, joka on tottunut pienemmätkin matkat kulkemaan autolla ihan vaan sen helppouden vuoksi.

Huomenna pitäisi pakata itseni, lapset ja koirat autoon ja hurauttaa vanhemmilleni yökyläilemään koko viikonlopuksi. Mies jää kotiin ja me lähdetään evakkoon. Ihana evakko kuitenkin tiedossa, koska sunnuntaina kun palataan, pitäisi olla vanhan keittiömme paikalla uusi keittiö :D Kaikki kaapit runkoineen ja välitilan laatat vaihdetaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!