torstai 17. huhtikuuta 2014

Kuvalliset vs. kuvattomat.

Mulla on ongelma.  Huomaan itsessäni jopa itseäni ärsyttävän piirteen. Jokaisessa postauksessa pitäisi olla kuva. Miksi?

Tunnustan. Mieluiten luen tekstejä, joissa on kuvia elävöittämässä tekstiä, mutta tästä alkaa tulla pakkomielle! Nytkin mulla on puhelimen muistissa tosi monta kuvaa, jotka olen ottanut vain blogia varten. Ajattelen, tästä voisin kirjoittaa ja otanpa muuten kuvankin vielä tai kaksi. Sitten kuvat jäävät lojumaan puhelimeen ja jo seuraavassa hetkessä olen unohtanut mitä olin ajatellut kirjoittaa. Kun törmään näihin kuviin myöhemmin, muistan mitä olin ajatellut kirjoittaa eikä se enää tunnu tarpeeksi hyvältä aiheelta ja postaus jää tekemättä.

Vai onko mulla vaan fetissi kuviin, tai hyviin kuviin ;)

Apropoo, asiasta vielä kolmanteen.  Käyttääkö kukaan puhelimella sitä blogger -sovellusta? Ruusuja / risuja, kannattaako vaiko eikö?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!