keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

StrongMama.

Piti kirjoittaa heti edellisen jälkeen ja kertoa StrongMamasta. Aika vaan on taas juossut ja olen yrittänyt juosta perässä. Tunti oli raskas, ainakin mulle, mutta kuitenkin teki todella hyvää. En kuitenkaan taida käydä siellä enää uudestaan. Ainakaan lähitulevaisuudessa. Mun kropalle tunnissa oli aivan liikaa keskivartaloliikkeitä, eli vatsoja, vatsoja ja vielä kerran vatsoja. Kuusi kuukautta sektion jälkeen on ainakin mun kropalle aivan liian nopeasti aloittaa keskivartalotreeni.

Saliohjelmankin sain ja sitä noudattaen pitäisi treenit aloittaa kunnolla. Tottakai vaan viimesestä käynnistä on jo se viikko. Ensin lihakset oli niin kipeät, että ajattelin pitää pari lepopäivää ja sitten alkoi kurkkukipu :( Nyt on nenä tukossa ja vaikkei mulla kauheen kipeä olo ole, niin ei tässä ihan terveitäkään olla. O:kin on jo toista päivää kotona, kun silläkin nokka vuotaa.

O:n synttäreitä juhlittiin sunnuntaina ja heti kun ehdin, laitan kuvia kakusta tänne. Nyt täytyy taas rientää muihin hommiin :) Ihanaa kevätpäivää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!