tiistai 4. maaliskuuta 2014

SATS.

Koko raskausajan puhuin siitä, kuinka sitten kun kuopus on syntynyt minä aloitan kuntoilun. Suunnitelma ei tietenkään mennyt aivan niinkuin olin ajatellut. Olin asettanut ensimmäiseksi tavoitteeksi kuntoilun aloituksen vielä vuoden 2013 puolella. Kuitenkin itsekseni mietin, että viimeistään tammikuussa 2014.

Synnytys kun taas kerran suunnittelemattomasti päättyi leikkauspöydälle ei kuntoilun aloittaminen ollutkaan mielessä vielä viime vuoden puolella. Tai oli, mutta ei niin että olisin viitsinyt tehdä asialle mitään. Itse olen useimmiten sellaista tyyppiä, että jos jotain rupean tekemään en halua tehdä sitä alle puolella teholla. Pakko ei ole mennä koko ajan "satalasissa", mutta mielummin lähempänä sitä ääripäätä kuin sitä toista.

SATSilta löysin tammikuussa tarjouksen, jossa ei liittymismaksua tms. ollut ja kaupan päälle sai kolme PT-tapaamista. Ei muuta kuin sopimusta allekirjoittamaan ja thats it!

PT-tapaamiset olivat mulle se, mitä oli pakko olla. En ole koskaan aikaisemmin käynyt kuntosalilla muuten, kuin kävelemällä korkeintaan sen läpi ryhmäliikuntatunnille :), joten tarvitsin vähintäänkin opastusta laitteista sekä tietysti siitä, mitä minun kannattaa tehdä muistaen tuo puolen vuoden takainen leikkaus.

Ensimmäin PT-tapaaminen on nyt takanapäin ja kädessäni on elämäni ensimmäinen saliohjelmani ;) Tavoitteeni on pudottaa painoa, kiinteytyä ja toki voida paremmin niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Aikatavoitetta en kuitenkaan vielä uskaltanut asettaa itselleni siitä milloin haluan nähdä "sen toisenlaisen minäni". Tavoitteeni alkuun on lähinnä ruveta saamaan tuloksia.

Nyt joutuu kiiruhtamaan ensimmäiselle ryhmäliikuntatunnille, Strong Mama olisi tiedossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!