keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Posti toi kuin toikin käsityömerkkejä.

 Tulihan ne sittenkin, maanantaina. Ilman mitään hyvityksiä. Tottakai.

Soitin firmaan eilen, mutta eihän ne tietenkään vastannut. Soitin myös kuluttajaneuvontaan, koska halusin varmuuden sille, että ilmeisesti viivästys ei ole hyvitysperuste. Näin on, en ole oikeutettu hyvitykseen, vaikka toki voin sitä pyytää myyjältä. Arvaatte varmaan jaksoinko enää yhtäkään spostia tai puhelua laittaa siihen suuntaan.

Kuluttajaneuvoja (vai mikä lie) tiesi hyvinkin yrityksen mistä oli kyse ja heidän toimitusvaikeuksistaan. Rouva puhelimessa oli myös sitä mieltä, että minun pitäisi olla lähinnä tyytyväinen kun yleensäkään heiltä mitään edes sain. Ainoa asia, mikä ehkä hieman särähti korvaan kuluttajaneuvojan puheessa oli, että yritys on kuitenkin yrittänyt ja sentään toimittanut tilatun tavaran.

Lähinnä mun mielestä voitaisiin sanoa, että mä olen yrittänyt ymmärtää heitä ja antanut heille aikaa asian selvittämiseen. Yrittämiseksi ei voi mun mielestä millään mittarilla sanoa sitä, että yritys ei toimita tilattua tavaraa sovitussa ajassa, yritys ei ilmoita viivästyksestä, yritys ei pahoittele viivästymistä, yritys ei vastaa tiedusteluihin. Yritys vain toimitti tilatun tavaran.. myöhässä.

Sanonpahan vielä kerran: älä ikinä tilaa merkitse.fi verkkokaupasta! Vaikka sainkin lopulta tuotteet, en voi kauppaa kuitenkaan suositella.

Aiheesta enemmänkin, klikklik.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!