tiistai 9. huhtikuuta 2013

Avaus.

Mä olen hukassa - mutta ehkä hyvällä tavalla. Ajattelin pitkästä aikaa kunnostautua blogin kirjoittelussa, mutta eihän sitä kaikkea voinut vaan jatkaa siitä, mihin se viimeksi jäi - joku kolme vuotta sitten. Vuodesta 2005 vuoteen 2010 bloggasin ihan kiitettävästi. Sitten tahti hidastui ja jo vuonna 2011 bloggasin vain säälittävät kolme kertaa, ja nekin tapahtui tammi-helmikuun aikana. Sen jälkeen ei kertaakaan ennen tätä hetkeä. Jännittää!!

Mä en tiedä minkälainen tästä tulee, siksi vielä tällä hetkellä kuvaukset ynnä muut puuttuvat. Kuka olen? Mitä täällä voisi olla? Mikä ajatukseni on päivitysnopeudesta? Kenelle tätä teen? Miksi teen tätä..

Olen äiti, vaimo, tytär, sisko, täti, kummitäti, ystävä, seinänaapuri. Ainakin. Asun Suomessa. Olen täyttänyt kolmekymmentä, mutta en neljääkymmentä. Esikoisemme on kaksivuotias poika, O. Odotan toista lastamme. Mieheni on T. Koiramme ovat H ja D. Pääasiassa teen tätä itseäni varten ja siksi en koe tarpeelliseksi paljastaa henkilöllisyyttäni sen tarkemmin. Toisekseen nimeni on sen verran harvinainen, että en voisi piiloutua ollenkaan, jos sen kertoisin.

Sisältö tulee varmasti koostumaan päivittäisestä elämästäni ja kiinnostuksen kohteistani. Lapset, eläimet, koti, sisustus, remontointi, valokuvaus. Alkuun ainakin olisin tyytyväinen itseeni, jos saisin päivitettyä edes yhden bloggauksen viikossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kiitos kommentistasi!